Reklama
  • Wtorek, 10 stycznia (10:00)

    Jak zapobiegać chorobom skóry?

Aby poprawić stan skóry i uchronić ją przed uszkodzeniami, starajmy się ją nawilżać i odżywiać nie tylko od zewnątrz, ale i od wewnątrz.

Należy spożywać produkty, które mają cenne kwasy tłu szczowe omega-3 i omega-6. A więc tran, oleje roślinne, oliwę z oliwek, ryby.

Reklama

Ważne są także witaminy: A, D3, E. Codziennie używajmy więc do kanapek zamiast margaryny porcję masła. Ale smarujmy kromki cienką warstwą, aby uniknąć nadmiaru cholesterolu.

Aby dostarczyć organi zmowi potrzebnego wów czas cynku i witamin z grupy B, jedzmy ciemne pieczywo, pestki dyni, orzechy, jaja, sery, mięso (szczególnie czerwone), wątróbkę, kasze, warzywa strączkowe, pestki słone cznika, migdały.

Codziennie zaleca się jedze nie marchewki lub picie soku z tego warzywa, ponie waż zawiera ono beta-karoten działający korzystnie na skórę.

Codziennie wskazane są też produkty z witaminą C: czarne i czerwone porzeczki, owoce cytrusowe (pomarańcze, grejpfruty i cytryny).

Ograniczajmy kawę, mocną herbatę, alkohol i zrezygnujmy z palenia papierosów.

Zdjęcie

/Mat. Redakcyjne
/Mat. Redakcyjne

Chwila dla Ciebie

Zobacz również

  • Wzmocnisz działanie specyfików wmasowując je delikatnie przez 2-3 minuty opuszkami palców w skórę głowy . Olej rycynowy. Po umyciu włosów wetrzyj w skórę głowy olej rycynowy (skóra powinna być... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.